Bloggtorka.

Hejhej, känns som evigheter sen jag skrev sist men har haft fullt upp med student och dylikt då va.
I helgen blev det stundentfirande för Kelly & GG, mycket trevligt. Blev dock lite drama som gjorde att jag inte kände mig allt för pepp längre för att hänga med ut, så blev en tidig hemgång! :) Resten av dagarna som jag latat mig på har bestått av shopping, vänner & kärlek. Aja, nu har jag nyss kommit hem från en heldag med Kelly & Fanny här på Råå. Solning, film & mys. TREVLIGT. Nu ligger jag i sängen och dividerar via sms med min fulla pojkvän. Får se var det leder haha. Hörs imorgon, lovar att hålla bloggen levandes nu :)
Kisses & Love. /G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0