hejhej.

Nu ligger jag i min säng efter en utmattande dag, har nämligen varit barnvakt åt ett par tvillingar på 8 år och en tjej på 10. Efter mycket pill i mitt hår, nintendo wii, rida på ryggen och skratt så stack jag hem och dog på soffan framför två filmer. Riktigt skönt.. Nu ska jag sova så fruktansvärt gott, glömde berätta att vi i förrgår drog till stan, hanna, charly, jag och fanny för en fika vilket snabbt blev lite drägg-häng-på-hampan-a'la-gotlandsgubbar. Trevligt.. men läskigt. Aja, nu orkar jag inte skriva mer, ska så krypa ner under täcket och lägga mig i en riktig jävla fosterställning nu va. & till Charly, Kelly & Olga, hoppas ni är riktigt fulla!

Kisses & Love. /G.
Knappt brist på bilder?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0