Johanna tar tag i de ..

Nu är det såhär då va att miss malmborg har en sån riktigt go bakfylla och är sjukt tråkig idag, där av inga inlägg!
Jag tar därför tag i det och kör på en snabb uppdatering..
Varför är då gabbie bakfull? Det kan ju va för att vi spårade ganska friskt igår! Som vanligt då jag och gabbie gör staden osäker brukar det spåra ur lite, men vad gör de om 100 år?

Igår var det ju torsdagsklubben som gällde för hela slanten, det var cardinal som stog på schemat och det är nästan alltid go stämning där. Jag har nog aldrig varit där då det har varit sten dött, riktigt gott!
Blev dock en ganska tidig kväll, hallå ja? Inte okej .. Men, det tar vi igen imorgon och ingen får lov att gå hem förän dom bokstavligen talat ligger på marken och dör - med andra ord ska vi sjuka like there is no tomorrow (bestämde jag nu precis)

love. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0