Last dance.

Heej. :) efter en nice frulle i solen med Johanna ligger jag nu i sängen och tar det lugnt. Hon är på jobbintervju just nu, håller tummarna! Snart kommer hon igen dock och då ska vi dra och sola och sen ut till stallet. Ikväll kanske jag ska träffa pojkvännen om han orkar, annars vet jag inte vad som händer! :) Måste till stan imorgon och hitta någon som jag kan ha på mig på studenten paaaanik! Drar väl dit med Johanna om hon orkar och kan. Bestämt mig för att bara gå på två studenter på fredag dock, blir så jobbigt om man ska flyga och fara åt alla olika håll så det blir GGs student och Kellans såklart. :) Det bästa av allt är att dom bor typ bredvid varandra.
Aja, hände precis en läskig sak, brandlarmet började tjuta och min lilla vovve blev jätte rädd och ledsen. Dock hittade Gabriella the firewoman ingen brand! :) Tur det. Nä nu ska jag klä på mig något, Johanna kommer snart som sagt och pallar inte flasha allt.
Kisses & Love. / G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0