once up on a time..

Hej. :) Ligger nu i sängen, har haft en riktigt gottig dag med min kära följeslagara Johanna. Solat och ridit en runda i det fina vädret. Dock lite för varmt för både min lilla vovve och lilla faxi. :) Imorgon blir det stan med Johanna och eventuellt Kelly ( Hon hade nog druckit några glas nu nyss när vi bestämde det ) . Blir lunch i stan och sen en go jakt på något att ha på sig på studenten. Vet inte alls vad jag vill ha eller jo kanske, nee.. Ska kolla Fröken Ethel, Spirit, Zebra, Cirkus och Tretton.. Hoppas jag hittar något annars får jag typ gå naken?

Nu kommer kanske min pojkvän om han kunde vill säga, så skedning står på schemat och inte med Johanna utan med babe. Mys. Dock ska han vara i stan 8 imorgon bitti.. Känns som jag lär få agera väckarklocka? Det är dock inte det lättaste kan jag ju lova! Det är näst intill omöjligt att väcka den killen.. Aja. Vi hörs imorgon! :)
Kisses & Love. / G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0