PARTY PARTY!

Heej. Vill börja med att säga stort grattis till Charly som fyller 20 år idag! :) Det ska firas det kan jag lova er. Har nyss varit och solat, syntes dock typ ingen skillnad. haha great, sitter nu och taggar till lite go musik och väntar på att mitt hår ska torka vilket tar en evighet. Ikväll blir det som sagt utgång med ett helt gott gäng bruuudar! :) Tror det blir typ bara vara först och sen typ cardinal eller något. :) Fint.
Kvällens outfit blir nog:
mina nya ash skor, då ingen annan ska ha högklackat så följer jag strömmen
jeans leggings
tajt svart kjol
min för urringade ljusblåa tunika eller vad det nu är
en svart kort hunky dory tröja
barbour jacka
svart kuvertväska

Tror jag men brukar  bli ändringar i sista sekund. haha.
Hörs sen! Kisses & Love. / G.

Kommentarer
Postat av: Charly

Thank you gurl!!

2011-06-03 @ 22:25:19
URL: http://Nattsad.se/charlyh
Postat av: gabriella.

Thank u ! <3

2011-06-04 @ 16:02:11
URL: http://gaabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0