Sunday.

Hej! :)
Gårdagen var helt okej, hade dock hoppats på att den skulle spåra liiite mer än vad den gjorde. aja det tar vi igen idag eller i veckan? :) Sitter nämligen och funderar på om jag ska hänga med Kelly & brudarna ut ikväll. Kan inte riktigt bestämma mig. Aja, gårdagen började hemma hos Malvina med gott Rosé och mynta vatten. Fint! Sen drog vi in till stan och hamnade på Zoo bar, där spårade det lite inte för vår del dock. Folk som dansade och strippade lite smått på bardisken, lite krossade glas och läskiga killar bjöds det på. Vi bestämde oss vid halv två att vi skulle dra hemåt och så blev det. Malvina sov hos mig och Johanna åkte hem.
Så idag har jag käkat frukost i solen med Malvina, solat ryggen då hela framsidan är sönderbränd sen igår. & nu ligger jag här! :) Får se vad som händer ikväll som sagt.

Skriver senare.
Kisses & Love. / G.
Slänger upp en bild på världens bästa Impa samt världens bästa sovpartner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0