Trying to sleep with a broken heart.

Ligger nu i sängen och försöker sova, men såfort jag stänger ögonlocken snurrar allt. Fick ett positivt svar som vilken annan tjej som helst blivit överlycklig av, men inte jag.. Vet fortfarande inte vad eller hur jag ska göra. Kan väl säga att den närmsta veckan är upp till bevis. Orkar inte deppa mer över detta nu, funderar över vad jag ska hitta på imorgon. Hoppas mina tjejer vill ses och fika eller någonting. Hade varit mysigt behöver snacka med några som verkligen bryr sig och komma på lite andra tankar!

Btw, det är sjukt vad mycket gastar det finns i Helsingborg.

Förresten, ett stort tack till alla mina vänner & speciellt till: Kelly, Johanna, Malvina, Hanna, Fanny & Charly. (: tack för att ni finns. I love u

Kisses & Love, / G.





Kommentarer
Postat av: johanna

Love u <3

2011-06-06 @ 14:18:58
Postat av: gabriella.

<3

2011-06-06 @ 17:27:53
URL: http://gaabbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0