UTGÅNG PÅ INGÅNG!

Hej alla :) Nu är jag back to reality igen och kan nu titta på föremål utan att se dubbelt. Ikväll blir det dock ändring på det, som jag & kelly brukar säga "Man var ju nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig!" Riktigt fint. Drar till Malvina vid 8 för lite fanta&rosé sedan bär det av till beach club där jag hoppas Kelly & Company möter upp oss trots att ni inte ska ut! Efter BC blir det nog en sväng till Bakom där vi ska möta upp Johanna som inte hinner förfesta. Låter som en lovande kväll med sjukt mycket goa människor och gott vin! :)
Nu har jag precis kommit in från trädgården där jag spenderat hela min eftermiddag i solen med go musik. Kan det bli bättre? Sommaren är här! Mindre än 50 dagar kvar till Magaluf, sjukt snart blir det go musik och sena kvällar med mina bästa tjejer.
Tackar även Charly & alla som var med i förrgår och firade henne! :) Fin kväll, dock lite tidig hemgång för mig & johanna men kände att det var bäst så.
Vi hörs senare, Kisses & Love. /  G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0