for all we know we might not get tomorrow.

Hej hej hallå! :)
Sitter och taggar lite då va! :) OM jag inte är festsugen så vet jag inte, bara längtar tills jag får korka upp min rosé och tagga till ännu mer! Dock är det nog liiiiiite tidigt än, ska snart bege mig in i duschen och raka benen och allt sånt och fixa tånaglarna är ett måste då mina är täcka till en tredje del av gammalt rött nagellack! Fränt..
Ikväll blir det utgång med Johanna, Malvina och hennes kompisar! :) Blir nog nice. I might drink a little more than i should tonight.. & det är fruktansvärt fint. Drar hem till Malvinas kompis Emelie och förfestar ikväll inför en riktigt fin utgång. Med dom orden säger jag: Ha en riktigt fin kväll för det ska jag ha!
Kisses & Love. / G.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Planerar en riktigt go snefylla ikväll, kan ju va de finaste någonsin!

2011-05-28 @ 16:55:31
URL: http://johannasveaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0