Förbjuden frukt lockar alltid mig mest.

Hej. Ligger i sängen och chillar, ser på ett program som heter "Det blir bättre". Sjukt fint program som går på tv3. Värt att titta på! Är jätte sugen på att göra saker jag inte borde eller får hela jävla tiden, hur sjukt jobbigt är inte det? Vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill kunna göra vad jag känner för. Inte vad jag kanske borde. Aja whatever, är sjukt lack då tröjan jag fick hem för någon vecka sen är på tok för urringad, visst har jag ofta urringat men detta är extremt.. Måste hitta något jag kan ha under för jag vill inte ha något fult linne under, typ någon snygg topp i spets eller något. Aja det återstår att se vad jag hittar, tänkte dra med Johanna eller någon ut på stan i veckan och kolla lite. Var längesen jag var i stan och shoppade då jag legat hemma sjuk så länge, mest blivit internet shopping för min del då va.

Med dessa rader säger jag sov gott & gör vad fan ni vill & inte vad ni kanske borde göra. Ångra ingenting som en gång gett dig ett leénde på läpparna.

Kisses & Love. / G.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0