Hallå.

Nej jag ligger inte i koma & jag har inte dött som tur är! Åkte hem till baby igår kväll och sov där så har inte kunnat bloggat, sen när jag kom hem råkade jag somna om och vaknade rätt många timmar senare. Good work Gabriella! Aja, har sjukt ont i huvudet fortfarande jag förstår inte varför? Kanske vädret? Har nyss kommit hem från ett event som Emelie Ekstrand höll i, jätte trevligt faktiskt trots min dumma huvudvärk! Träffade lite folk som jag inte träffat på år och dagar vilket alltid är fint. :) Ikväll blir det att sega framför tvn med ett rör treo och vatten. Kul? Nja. Imorgon blir det i alla fall utgång vilket kommer sitta riktigt fint då jag varit hemma i tre/fyra veckor nu. Looking forward to that..
Aja, nu börjar Talang! Fint, känner mig som en 80 åring.. Med det säger jag Hejdå och trevlig kväll!
Kisses & Love. / G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0