Lazy..

Hej. Sjukt otaggad på att blogga idag då jag haft fullt upp! :) Har varit i stallet och legat i hagen och gosat med min lilla prins, ja legat ni såg rätt. haha han är så söt denna hästen asså ligger han ner vill han att man ska ligga bredvid och gosa. Mmmm mysepyse då, vill inte pojkvännen gosa så får man gosa med den som vill! Faxi är dessutom mycket gosigare än min kära pojkvän. haha nä skämt o sido men det var mys. Nu har jag nyss duschat och sitter och käkar lite gröna oliver, kan vara det finaste som finns! :)
Imorgon bitti blir det frisören, ska färga håret, fixa till min hårförlängning och klippa mig litta ;) Vet dock inte om jag ska köra på ljusa slingor eller bara lägga in en rödaktig toning.. Aja det återstår att se! :)
Nu ska jag kika på tv och kränga oliver. Vi hörs!
Kisses & Love. / G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0