love.

Heej! :) Är sjukt seg som sagt, efter min lunginflammation blir jag trött av typ ingenting och då menar jag inte trött som i lat typ utan helt sjukt utslagen.. Inte okej. Aja det blir väl bättre hoppas jag! Vad har hänt? Hm, kollat BB och snackat med Johanna som vanligt i pauserna, sen kom Charly, Fröken Gellberg & Kelly förbi och sa hallå va liksom, sen har det nog inte hänt så mycket mer. Vilket är rätt skönt då jag som sagt är mega trött.
Sitter och tittar på Cheaters & undrar om det verkligen är på riktigt eller bara skådespel? Någon som vet? Helt sjukt i vilket fall.. Äh nu kallar sängen tidig uppstigning imorgon väntas! :) Lovar lite roligare inlägg imorgon men idag orkar jag verkligen inte.
Kisses & Love. / G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0