Run for your life.

Nämen hallå va! ;) Nu sitter jag här och väntar på att mitt älsklings program BB ska börja, Martin är nog het? Ehm, joo tack. Aja, red en långrunda med Marita & Emma vilket var mycket mysigt & skoj. Aja nog med hästsnacket då va. Är sjukt förbannad varför kan jag tyvärr inte dela med mig av. Är sjukt kondfundersam över hur folk kan bete sig, saknar killar miljoner hjärnceller eller hur ligger det till? Jag tror fan det asså!

Sen att jag har sjukt ont i magen är också trevligt? Älska magkatarr! Noo.. Aja jag överlever hoppas jag! :) Är för övrigt sjukt sugen på att sitta på beach club med en kall flarra rosé nu va. Hade varit sjukligt fint! Skriver mer efter BB och lovar då att dela med mig av mina godbitar jag fått hem som jag sa förut. :)
Kisses & Love. / G. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0